Így növeld a szolgáltatásod értékét (és árát) személyi edzőként

Torma Bálint

Ha nem szeretnél elveszni a tengernyi személyi edző között, akkor mindenképpen szükséged lesz rá, hogy kiemelkedj és valamilyen prémium szolgáltatást nyújts. Ennek kialakításában segít ez a cikk.

Mi lesz ha nem emelsz árat?

Ha nem emelsz árat az gáz és ezt te is tudod. Az infláció miatt évről-évre kevesebbet ér a pénzünk. Gyanítom, hogy te sem annyiért veszed a fehérje port, mint két évvel ezelőtt. Minden egyre többe kerül és valószínűleg az évek előrehalattávala a szakmai tapaszalataid is gyarapodnak, igy ha te nem emelsz árat (megfelelő mértékben), akkor csak magaddal szúrsz ki. Sajnálom, ha magadra ismertél, nem bántani akarlak, az hogy ezt a cikket olvasod már önmagában azt mutatja, hogy feljődőképes vagy, így tovább… 😉

Tömeg szolgáltatás vs. prémium szolgáltatás

Az első és legfontosabb dolog amit meg kell értened, hogy ha ugyan azt a szolgáltatást értékesíted, amit a többiek, akkor ugyanazokat az árakat fogod tudni elkérni amit a többiek. Mindenhol ezt látom: személyreszabott edzésterv, étrend, 10 alkalom X ezer forint, 20 alaklom Z ezer forint, stb. Uncsi és nem lehet megkülönbözetni, hogy akkor, most miben tér el az egyik edző szolgáltatása a másikétól, és ha nem lehet megkülönbözetni akkor az egyetlen dolog ami alapján a kedves ügyfél válaszani fog az az ár.

Örülj neki, hogy mikro vállalkozó vagy!

Rubint Rékának majdnem 1 millió követője van a Facebook oldalán. Aki ennyi emberre van hatással az megteheti, hogy tömeg terméket/szolgáltatást nyútson. Pár ezer forintos DVD-k, rendevények, stb.

[alacsony egységenkénti nyereség] x [sok értékesített egység] = sok pénz

Viszont te, aki személyesen találkozol az ügyfelekkel sokkal nagyobb figyelmet tudsz szentelni annak, hogy maximálisan kielégítsd az igényeiket, így kevés emberre ugyan, de a lehető legnagyobb hatást kell gyakorolnod. Nagyobb hatás pedig magasabb árat tesz lehetővé.

[magas egységenkénti nyereség] x [kevés értékesített egység] = sok pénz

3 dolg ami elengedhetetlen egy prémium ajánlat kialakításához

  • tisztázd le, hogy pontosan mi kerül átadásra
  • legyen világos az ügyfál számára, hogy hogyan fog ez neki hasznot hajtani
  • pontosan meghatározott célközönség

Ajánlat feltételezett értékének növelése

A szolgáltatásod ára egyenesen arányos azzal, hogy mekkora változást hozol létre az ügyfeleid életében. Lehet, hogy ugyanaz az edzés, ugyanaz az étrend és ugyanazok a gyakorlatok valakinek az életében nagyobb hasznot hajt mint valaki másnál. Had szemléltessem egy példával: képzeld el, hogy eddig kismamáknak tartottál órákat.
Haszon amit létrehoztál a kismamáknak: jobb közérzet, kevesebb veszekedés otthon, odadóbb a törődés a kicsivel.
Most képzeld el, hogy átállsz vállalkozók és felsővezetők edzésésre.
Haszon amit létrehozhatsz a vállalkozóknál: jobb közérzet, magabiztosabb kiállás, gyorsabb agyműködés, eredményesebb tárgyalások, több bevétel.
Vajon ki tudja inkább megfizeti a prémium ajánlatodat és ki fogja úgy érezni, hogy neki erre mindenképp szüksége van? Egyértelmű ügye? A vállalkozók és a felsővezetők.

Ajánlat valós értékének növelése

  • Kész megoldások kialakítása és biztosítása az ügyfél számára.
  • Támogató közösség kialakítása
  • Végezz méréseket, hogy szemmel látható legyen a haladás (kg, testzsír %, stb.)
  • Használj kédőíveket a folyamat elkezdésénél, közben és a lezárásnál is. (Rákérdezhetsz az illető általános energia szintjére 0-10, mi az ami tetszet neki és mi az amin lehetne javítani az együttműködést illetően, stb.)
  • Tájékoztasd az ügyfelet. Beszélgess vele vagy küldj neki cikkeket, videókat.
    • Hogyan működik a teste
    • Értsd meg az élethelyzetét, hogy miért jelent neki nehézséget az egészséges táplálozás vagy a rendszeres testmozgás. Mesélj neki korábbi tapasztalatokról, hogy mások hogyan oldották meg ezt a problémát.

 

További cikkek

7 + 1 szemfelnyitó ötlet egy mediátor marketingjének fejlesztésére

Éppen elég nehéz feladat elindítani egy mediátor praxist anélkül is, hogy közben az első számú munkahelyeden is megálld a helyed. Az egyik kedves ügyfelem éppen ebben a helyzetben volt amikor arra kért hogy nézzem át az online marketingjét és gyűjtsem össze a javaslataimat amik előrelépést jelentenének a vállalkozásában. Ebben a cikkben a neki írt e-mailt fogom feldolgozni.

Olvass tovább »

Online bankkártyás fizetés – Melyik szolgáltatót válasszam? Barion vs. Paylike

Az alábbi bejegyzés azoknak szól akik a WooCommerce rendszerű webshopjukhoz keresnek bankkártyás fizetési megoldást. 2 nagyon jó megoldást foguk összehasonlítani hogy mindenki eldönthesse, melyik az ideális megoldás számára. Az egyik versenyző egy nehéz súlyú jól ismert piaci szereplő a Barion a másik peig egy könnyed és filigrán, kevésbé ismert figura a Paylike.

Olvass tovább »

A Weboldal gyorsítás elsőszámú lépése: kép optimalizálás

Ha nagy méreű képeket használsz a weboldaladon az brutálisan lelassítja az oldalbetöltést. Ez pedig gyenge felhasználói élményt okoz valamint, a Google-nek sem tetszik és hátrébb fog sorolni az organikus találatok listáján. Ebben a cikkben megmutatom hogyan lehet mindezt elkerülni és hogyan tudod a mostani képeidet szupergyorsan betöltődő képekekké alakítani.

Olvass tovább »

Többet szeretnél?

  • Online marketing analízis
  • Google Ads fiók analízis
  • Kulcsszó kutatás
  • Kampány tervezés
  • Komplett Google hirdetés menedzsment

Vedd fel velem a kapcsolatot és derítsük ki, hogy tudnálak-e támogatni a céljaid elérésében.

Email: public[kukac]tormabalint.hu

Tel: +36 70 292 7781