Hogyan csökkentette a közvetítői jutalékokat egy gyenesdiási apartman tulajdonos?

Torma Bálint

Ez az esettanulmány jól szemlélteti, hogy egy professzionálisan megtervezett és kivitelezett weboldal hogyan növelheti a közvetlen foglalások számát, csökkentheti a közvetítői jutalékokat, és tehermentesítheti az apartman tulajdonosokat.

Ügyfél háttértörténet

Az ügyfelem, aki már 2019 óta sikeresen működteti apartmanját, kezdetben kizárólag a Szállás.hu, Booking.com és hasonló szállásgyűjtő portálokon keresztül szerezte vendégeit. Bár voltak visszatérő vendégei, még ők is ezeken a közvetítő portálokon keresztül foglaltak, ami minden alkalommal jutalékfizetési kötelezettséget jelentett. Ügyfelem célja az volt, hogy növelje a közvetlen foglalások számát, és a szálláshelyét megfelelően bemutató modern weboldalt készíttessen.

Kapcsolatfelvétel

Az ügyfelem egy weboldalkészítőt keresett, és egy közös ismerősünk ajánlott engem.

Az együttműködés folyamata

  1. Első találkozó: Személyesen találkoztunk, és egy egyórás beszélgetés során az ügyfél elmondta elképzeléseit. Kérdéseimmel segítettem neki megfogalmazni azokat az információkat, amelyek a weboldal elkészítéséhez szükségesek voltak.
  1. Második találkozó: Az első találkozón megbeszéltek alapján és az utána következő piackutatásom eredményeként készítettem egy átfogó weboldal tervet, amely tartalmazta a szerkezeti felépítést, tartalmi elemeket és egy design előzetest. Az árajánlatot is ekkor prezentáltam, amit az ügyfelem el is fogadott.
  1. Harmadik találkozó: Online bemutattam az elkészült weboldal első verzióját. Átbeszéltük az ügyfél további kérdéseit és kéréseit, majd ezeket beépítettem a végső verzióba.
  1. Negyedik találkozó: Az elkészült weboldal módosítások után, e-mailben értesítettem az ügyfelemet és lehetőséget biztosítottam a további módosításokra, ha szükséges.
  1. Ötödik találkozó: Online megbeszélés keretében, távoli asztal eléréssel (TeamViewer-tel) megcsináltam az ügyfélnek a naptár szinkronizálást, hogy minimalizáljuk a túlfoglalás veszélyét és csökkentsük az adminisztrációs terheket.

Az eredmények és hatásuk

Az új weboldal átadása után két nappal az ügyfél már megkapta az első közvetlen foglalását, amiért egy fillér jutalékot sem kellett fizetnie a szálláshely közvetítő portáloknak. Az automatikus naptár szinkronizálás révén megszűnt a túlfoglalás miatti aggodalom, és az adminisztrációs terhek is jelentősen csökkentek. Ügyfelem most már nyugodtan várhatja vendégeit, tudva, hogy a foglalások gördülékenyen és hatékonyan zajlanak.

A kész weboldal itt található: babersomapartman.hu

Összegzés

Ez az esettanulmány jól szemlélteti, hogy egy professzionálisan megtervezett és kivitelezett weboldal hogyan növelheti a közvetlen foglalások számát, csökkentheti a közvetítői jutalékokat, és tehermentesítheti az apartman tulajdonosokat. Az ügyfelem elégedettsége és az elért eredmények megerősítik, hogy érdemes befektetni egy saját foglalási rendszerrel ellátott weboldalba. Ha te is hasonló problémákkal küzdesz, ne habozz kapcsolatba lépni velem, hogy együtt dolgozhassunk egy sikeres megoldáson.

További cikkek

A Weboldal gyorsítás elsőszámú lépése: kép optimalizálás

Ha nagy méreű képeket használsz a weboldaladon az brutálisan lelassítja az oldalbetöltést. Ez pedig gyenge felhasználói élményt okoz valamint, a Google-nek sem tetszik és hátrébb fog sorolni az organikus találatok listáján. Ebben a cikkben megmutatom hogyan lehet mindezt elkerülni és hogyan tudod a mostani képeidet szupergyorsan betöltődő képekekké alakítani.

Olvass tovább »

Online bankkártyás fizetés – Melyik szolgáltatót válasszam? Barion vs. Paylike

Az alábbi bejegyzés azoknak szól akik a WooCommerce rendszerű webshopjukhoz keresnek bankkártyás fizetési megoldást. 2 nagyon jó megoldást foguk összehasonlítani hogy mindenki eldönthesse, melyik az ideális megoldás számára. Az egyik versenyző egy nehéz súlyú jól ismert piaci szereplő a Barion a másik peig egy könnyed és filigrán, kevésbé ismert figura a Paylike.

Olvass tovább »

Többet szeretnél?

  • Online marketing analízis
  • Google Ads fiók analízis
  • Kulcsszó kutatás
  • Kampány tervezés
  • Komplett Google hirdetés menedzsment

Vedd fel velem a kapcsolatot és derítsük ki, hogy tudnálak-e támogatni a céljaid elérésében.

Email: public[kukac]tormabalint.hu

Tel: +36 70 292 7781