Egy marketinges naplója

Új weboldallal a Google találatok élére – Hogyan lehetséges?

Frissen elkészült a weboldalad, és most azon gondolkodsz, hogyan kerülhetne a Google találati lista élére a releváns kulcsszavakra? Amennyiben kisvállalkozó vagy, és még csak most ismerkedsz az online marketing világával, ez a cikk neked szól. Megmutatom, milyen módszerekkel és eszközökkel érheted el, hogy a weboldalad előkelő helyen jelenjen meg a keresési eredmények között.

WordPress oldal költöztetés

Egy WordPess weboldal eköltöztetése vagy átmásolása egyk tárhelyről a másikra többféle módon is történhet. Ebből mutatok most meg egy módszert lépésről-lépésre.

Esettanulmány: Shopping hirdetések bevezetése egy kevés termékes webshop-ba, a Facebook hirdetések mellé

Ebből az esettanulmányból megtudhatod hogy: 

  • Milyen kockázatokat rejt magában ha egy induló webshop csak Facebook hirdetésekből szerez látogatókat,
  • Milyen előnyös hirdetési forma létezik még a Facebook-on kívül, speciálisan webshopok-nak,
  • Milyen nehézségbe ütközhetsz ha a Google webshopoknak készült hirdetési formáját szeretnéd használni,
  • Hogyan tettem könnyebbé és stresszmentesebbé az ügyfelem életét.

A Weboldal gyorsítás elsőszámú lépése: kép optimalizálás

Ha nagy méreű képeket használsz a weboldaladon az brutálisan lelassítja az oldalbetöltést. Ez pedig gyenge felhasználói élményt okoz valamint, a Google-nek sem tetszik és hátrébb fog sorolni az organikus találatok listáján. Ebben a cikkben megmutatom hogyan lehet mindezt elkerülni és hogyan tudod a mostani képeidet szupergyorsan betöltődő képekekké alakítani.

8,7 Ft/érdeklődő chatbot-tal

A chatbotok segítségével automatizált beszélgetéseket folytathatsz az érdeklődőiddel, Facebook Messengeren keresztül. Több mint 6 millió magyart érhetsz el a Facebook-on, csak szólok.

111 milliós megbízást szerzett az egyik ügyfelem…

Az ügyfelem épületgépészeti kivitelezéssel foglalkozik és egy nagyobb projettel találták meg őket ami nettó 111 millió Forint bevételt hozott a cégének. Mi kellett ehhez? Olvass tovább, mindjárt elmondom.

7 + 1 szemfelnyitó ötlet egy mediátor marketingjének fejlesztésére

Éppen elég nehéz feladat elindítani egy mediátor praxist anélkül is, hogy közben az első számú munkahelyeden is megálld a helyed. Az egyik kedves ügyfelem éppen ebben a helyzetben volt amikor arra kért hogy nézzem át az online marketingjét és gyűjtsem össze a javaslataimat amik előrelépést jelentenének a vállalkozásában. Ebben a cikkben a neki írt e-mailt fogom feldolgozni.