A mediáció egy konfliktuskezelő módszer
Az ügyfelem mediációval foglalkozik, aminek a definíciója a wikipédia szerint a következő: “A mediáció (magyarul közvetítés) egy speciális konfliktusmegelőző, -kezelő módszer és folyamat, amelynek lényege, hogy a két vagy több fél vitájában, a konfliktusban állók beleegyezésével egy semleges, harmadik fél (mediátor) jár közben.”
Online marketing fejlesztési javaslataim
Íme az email a köszönés és bevezetés utáni része:
A többi ügyfelemnek felajánlottam, hogy elkészítem a marketing stratégiájukat/tartalom tervet, de mivel te otthonosan mozogsz a sales és marketing témában úgy gondolom, elég gyorsan át fogod látni miről van itt szó. Segítség képen gyűjtöttem példákat az értékesítési folyamatod kidolgozásához (párkapcsolati mediáció témában):
Célcsoport figyelmének a megszerzése
Első körben szükség lesz olyan jól kidolgozott értékadó cikkekre ami felkelti azoknak a figyelmét akiknek párkapcsolati problémájuk van. Nagyon jó cikkeket írtál te is és itt egy-két külsős példa olyan címsorokra mi biztosan felkeltené a figyelmemet ha párkapcsolati problémám lenne:
Problémamentes párkapcsolat. Hogyan?
5 perces módszer az ellaposodott kapcsolat ellen
Ez a leghatásosabb fegyver párkapcsolati problémák kezelésére
(Ezeket a cikkeket itt találod:https://drmeszarosadam.hu/ A címsorsok jók, de szerintem elég rövidre sikerültek ezek a cikkek én azért több értéket várnék. Ezeket a szempontokat figyelembe véve állnék neki:https://www.klikkmarketing.hu/blog/bastya-tartalom/)
Tartalom célba juttatása (hideg célközönségnek)
Ha megírtad vagy kiválasztottad melyik cikk lesz az ami felkelti a célközönség érdeklődését és értéked ad nekik akkor annak a Facebook posztját kiemelném egy jól célzott hirdetéssel (családi állapot: kapcsolatban vagy bonyolult).
Megszűrni azokat akiket tényleg érdekel a téma és elkezdeni az adatbázis építést
Ennek a cikknek (meg mondjuk mindegyik cikknek) az alján illetve az oldalsávban fel lehetne kínálni egy értékes dolgot email címért cserébe (feliratkoztatás). Erre az “értékes dologra” érdeklődő mágnesre példák a következők:
PDF:https://drmeszarosadam.hu/l/ajandek
Kvíz:https://www.parkapcsolati-tanacsadas.hu/hu/parkapcsolati-mediacio
Retargeting hirdetések
Aki olvasta a cikket, de nem iratkozott fel annak lehet célzott hirdetéseket futtatni pár napig amiben a érdeklődő mágnes az ajánlat.
A legtöbben nem fognak azonnal mediációra jelentkezni
Ezután email-ben és retargeting hirdetésekkel (olyan hirdetés ami csak azokat éri el akik már jártak a weboldalad bizonyos részén, pl: elolvastak egy cikket, tehát bizonyítottan érdekli őket a téma) csepegtetni az információt.
Miért a mediáció a legjobb megoldás az olvasó számára?
Az első cikk után lehetne valami olyan cikket mutatni az érdeklődőknek ami segít nekik eldönteni, hogy a meditációra van-e szükségük vagy valami másra (alternatív párkapcsolat javító megoldások felsorolása és összehasonlítása) Pl: Mi a különbség a mediáció és a párterápia között? Édemes-e válás előtt mediátorhoz fordulni? …
Oszlassuk el a bizonytalanságot és segítsünk meglátni, hogy hogyan fog ez működni
Ezek után érdemes ebben a témában informálni az érdeklődőket: Mi az a mediáció, hogyan zajlik, hogyan segít, stb. (El tudják képzelni hogy mi fog történni és hogyan segít ez nekik.) Ehhez a tartalomhoz már egyértelműen az időpont foglalás gombot érdemes csatolni nem a feliratkoztatást.
Segítség a halogatóknak
Akik még ez után sem foglaltak időpontot azokat a következő dolgokkal találjuk meg:
Esettanulmány/ügyfélvélemények volt ügyfeleidtől
Visszautasíthatatlan ajánlat: Egy alacsony áru telefonos/skypos konzultáció (“beker. áron”) ahol megpróbálsz annyi értéket adni, hogy a normál áras ajánlatodra már ne tudjon nemet mondani.
Remélem hasznosnak találod ezt a kis összeállítást, ha a megvalósításban tudok segíteni (weboldal, hirdetések, ötletelés), akkor beszéljünk róla.
Üdv
Bálint
Neked miben segíthetek?
Ha te is szerettél egy személyre szóló online marketing auditot vagy valakit aki támogat az online marketing stratégia megtervezésében és kialakításában, akkor vedd fel velem a kapcsolatot.