111 milliós megbízást szerzett az egyik ügyfelem…

Torma Bálint

Az ügyfelem épületgépészeti kivitelezéssel foglalkozik és egy nagyobb projettel találták meg őket ami nettó 111 millió Forint bevételt hozott a cégének. Mi kellett ehhez? Olvass tovább, mindjárt elmondom.

Az ügyfelem egy 111 milliós munkára kapott megbízást

Az egyik dolog ami fel tud tölteni és újra szárnyakat ad a munkámban, azok az ügyfeleim által elért sikerek. Főleg ha én is tevékenyen részt vehettem abban, hogy azt elérje. Íme egy példa:

Az ügyfelem épületgépészeti kivitelezéssel foglalkozik és egy nagyobb projettel találták meg őket ami nettó 111 millió Forint bevételt hozott a cégének. Mi kellett ehhez? Olvass tovább, mingyárt elmondom.

Egy weboldal csak akkor hoz pénzt, ha oda irányítod a célközönségedet

Szereted az idézeteket? Tessék itt egy: “A szerencse az, amikor a felkészültség találkozik a lehetőséggel.”

Úgy gondolom, hogy a fent említett megbízásnak az elnyerése 2 fontos dolognak volt köszönhető:

  1. Az ügyfelem kifogástalan munkát végzett és jó referenciái voltak.
  2. Jelen volt ott és akkor, amikor a megbízó elkezdett épületgépészeti kivitelezőket keresni. (A Google-ban.)

Ha az első pontban magadra ismertél, akkor olvass tovább és elmondom hogyan érheted el a célközönségedet, méghozzá gyorsan.

Hogyan érheted el azokat akik a te termékedet/szolgáltatásodat keresik?

A keresőoptimalizálás lassan indul be és nincs ingyen

Vannak általános tévhitek amiket muszáj helyre tennünk. A keresőoptimalizálás jó dolg, szükséges, de nem elégséges. A SEO nem csodaszer. Ahhoz hogy a Google-ból ingyenesen hozz a weboldaladra érdeklődőket bizony meg kell dolgozni és az eredmények általában hónapokkal vagy akár egy évvel később jelentkeznek.

Ne a Facebook hirdetéssel kezdj!

Általánosan megfigyelhető, hogy amikor megjelenik valami új marketing eszköz vagy valami új lehetőség a piacon a marketing guruk (vagy az adott megoldás specialistái) elkezdik szent grál ként dicsőíteni az adott megoldást. Néha valami ilyesmi történik amikor Facebook hirdetés specialisták anyagaival találkozok. Ne érts félre, a Facebook-on való nyereséges hirdetésnek is megvan a maga módja és helye a meketing srtatégiában, de én először a lehető leg relevánsabb célközönséghez a lehető leggyorsabban szeretném eljuttatni az adott vállalkozás hírét és erre általában a Google Ads keresési hirdetések a legalkalmasabbak. Tehát általában ezekkel kezdünk. Tettük ezt a fenti példában említett ügyfelemnél is (persze csak azután, hogy készítettem neki egy frankó kis weboldalt).

Google Ads kereső hirdetések

Legrelevánsabb közönség

A Facebook-on való hideg hirdetésekkel ellentétben, itt azokat tudjuk megcélozni akik a te termékeddel / szolgáltatásoddal kapcsolatos kulcsszavakra keresnek. (Hideg hirdetés azt jelenti, hogy olyan embereknek hirdetsz akik még nem találkoztak a cégeddel / márkáddal.)

Szinte azonnal

A keresőoptimalizálással szemben itt nem kell hosszú hónapokat várni. A hirdetés feladása után pár perccel már meg is fog jelenni a hirdetés, ráadásul könnyen meglehet, hogy az organikus találatok előtt.

Nagy mennyiségben

A megfelelő kulcsszó kutatási technikával olyan kulcsszavakra bukkanhatunk amire havonta sok 10 ezer vagy 100 ezer keresés történik, ráadásul ez egy nagyszerű piackutatási eszköz is egyben, hiszen láthatjuk mi érdekli a célközönséget és nem utolsó sorban ezeket az adatokat a tartalom marketingben és a keresőoptimalizálásban is fel tudjuk használni.

A hirdetések és a SEO kölcsönösen erősítik egymást

Az egyes hirdetés szöveg verziók A-B tesztelésével gyorsan meg tudjuk állapítani milyen title és meta leírás hozza a legjobb átkattintási arányt így nagyban leegyszerűsödik és felgyorsul az oldalak keresőoptimalizálása.

Az eberek weboldalra terelése is segít a Google-nak felismerni a weboldal megérdemelt helyét az organikus találatok között.

És a hatás visszafelé is érvényes: egy jól SEO-zott oldal átlagos kattintási költségei is alacsonyabbak, egy nem SEO-zott oldalhoz képest. (A SEO angol eredetű mozaikszó és keresőoptimalizálást jelent.)

Neked miben segíthetek?

Ha támogatásra van szükséged marketing stratégiai tervezésben vagy hirdetésekben, akkor keress bátran!

További cikkek

Online bankkártyás fizetés – Melyik szolgáltatót válasszam? Barion vs. Paylike

Az alábbi bejegyzés azoknak szól akik a WooCommerce rendszerű webshopjukhoz keresnek bankkártyás fizetési megoldást. 2 nagyon jó megoldást foguk összehasonlítani hogy mindenki eldönthesse, melyik az ideális megoldás számára. Az egyik versenyző egy nehéz súlyú jól ismert piaci szereplő a Barion a másik peig egy könnyed és filigrán, kevésbé ismert figura a Paylike.

Olvass tovább »

9 inspiratív FITNESS TEREM weboldal

Nemrég egy tanulmány kimutatta, hogy az emberek 69% -a havonta legalább egyszer keres helyi vállalkozásokat az inerneten. Ez a tény megmutatja annak fontosságát, hogy mennyire fontos az online jelenlét egy fitnesz vállalkozásának is.

Olvass tovább »

Esettanulmány: Shopping hirdetések bevezetése egy kevés termékes webshop-ba, a Facebook hirdetések mellé

Ebből az esettanulmányból megtudhatod hogy: 

  • Milyen kockázatokat rejt magában ha egy induló webshop csak Facebook hirdetésekből szerez látogatókat,
  • Milyen előnyös hirdetési forma létezik még a Facebook-on kívül, speciálisan webshopok-nak,
  • Milyen nehézségbe ütközhetsz ha a Google webshopoknak készült hirdetési formáját szeretnéd használni,
  • Hogyan tettem könnyebbé és stresszmentesebbé az ügyfelem életét.
Olvass tovább »

Többet szeretnél?

  • Online marketing analízis
  • Google Ads fiók analízis
  • Kulcsszó kutatás
  • Kampány tervezés
  • Komplett Google hirdetés menedzsment

Vedd fel velem a kapcsolatot és derítsük ki, hogy tudnálak-e támogatni a céljaid elérésében.

Email: public[kukac]tormabalint.hu

Tel: +36 70 292 7781