111 milliós megbízást szerzett az egyik ügyfelem…

Torma Bálint

Az ügyfelem épületgépészeti kivitelezéssel foglalkozik és egy nagyobb projettel találták meg őket ami nettó 111 millió Forint bevételt hozott a cégének. Mi kellett ehhez? Olvass tovább, mindjárt elmondom.

Az ügyfelem egy 111 milliós munkára kapott megbízást

Az egyik dolog ami fel tud tölteni és újra szárnyakat ad a munkámban, azok az ügyfeleim által elért sikerek. Főleg ha én is tevékenyen részt vehettem abban, hogy azt elérje. Íme egy példa:

Az ügyfelem épületgépészeti kivitelezéssel foglalkozik és egy nagyobb projettel találták meg őket ami nettó 111 millió Forint bevételt hozott a cégének. Mi kellett ehhez? Olvass tovább, mingyárt elmondom.

Egy weboldal csak akkor hoz pénzt, ha oda irányítod a célközönségedet

Szereted az idézeteket? Tessék itt egy: “A szerencse az, amikor a felkészültség találkozik a lehetőséggel.”

Úgy gondolom, hogy a fent említett megbízásnak az elnyerése 2 fontos dolognak volt köszönhető:

  1. Az ügyfelem kifogástalan munkát végzett és jó referenciái voltak.
  2. Jelen volt ott és akkor, amikor a megbízó elkezdett épületgépészeti kivitelezőket keresni. (A Google-ban.)

Ha az első pontban magadra ismertél, akkor olvass tovább és elmondom hogyan érheted el a célközönségedet, méghozzá gyorsan.

Hogyan érheted el azokat akik a te termékedet/szolgáltatásodat keresik?

A keresőoptimalizálás lassan indul be és nincs ingyen

Vannak általános tévhitek amiket muszáj helyre tennünk. A keresőoptimalizálás jó dolg, szükséges, de nem elégséges. A SEO nem csodaszer. Ahhoz hogy a Google-ból ingyenesen hozz a weboldaladra érdeklődőket bizony meg kell dolgozni és az eredmények általában hónapokkal vagy akár egy évvel később jelentkeznek.

Ne a Facebook hirdetéssel kezdj!

Általánosan megfigyelhető, hogy amikor megjelenik valami új marketing eszköz vagy valami új lehetőség a piacon a marketing guruk (vagy az adott megoldás specialistái) elkezdik szent grál ként dicsőíteni az adott megoldást. Néha valami ilyesmi történik amikor Facebook hirdetés specialisták anyagaival találkozok. Ne érts félre, a Facebook-on való nyereséges hirdetésnek is megvan a maga módja és helye a meketing srtatégiában, de én először a lehető leg relevánsabb célközönséghez a lehető leggyorsabban szeretném eljuttatni az adott vállalkozás hírét és erre általában a Google Ads keresési hirdetések a legalkalmasabbak. Tehát általában ezekkel kezdünk. Tettük ezt a fenti példában említett ügyfelemnél is (persze csak azután, hogy készítettem neki egy frankó kis weboldalt).

Google Ads kereső hirdetések

Legrelevánsabb közönség

A Facebook-on való hideg hirdetésekkel ellentétben, itt azokat tudjuk megcélozni akik a te termékeddel / szolgáltatásoddal kapcsolatos kulcsszavakra keresnek. (Hideg hirdetés azt jelenti, hogy olyan embereknek hirdetsz akik még nem találkoztak a cégeddel / márkáddal.)

Szinte azonnal

A keresőoptimalizálással szemben itt nem kell hosszú hónapokat várni. A hirdetés feladása után pár perccel már meg is fog jelenni a hirdetés, ráadásul könnyen meglehet, hogy az organikus találatok előtt.

Nagy mennyiségben

A megfelelő kulcsszó kutatási technikával olyan kulcsszavakra bukkanhatunk amire havonta sok 10 ezer vagy 100 ezer keresés történik, ráadásul ez egy nagyszerű piackutatási eszköz is egyben, hiszen láthatjuk mi érdekli a célközönséget és nem utolsó sorban ezeket az adatokat a tartalom marketingben és a keresőoptimalizálásban is fel tudjuk használni.

A hirdetések és a SEO kölcsönösen erősítik egymást

Az egyes hirdetés szöveg verziók A-B tesztelésével gyorsan meg tudjuk állapítani milyen title és meta leírás hozza a legjobb átkattintási arányt így nagyban leegyszerűsödik és felgyorsul az oldalak keresőoptimalizálása.

Az eberek weboldalra terelése is segít a Google-nak felismerni a weboldal megérdemelt helyét az organikus találatok között.

És a hatás visszafelé is érvényes: egy jól SEO-zott oldal átlagos kattintási költségei is alacsonyabbak, egy nem SEO-zott oldalhoz képest. (A SEO angol eredetű mozaikszó és keresőoptimalizálást jelent.)

Neked miben segíthetek?

Ha támogatásra van szükséged marketing stratégiai tervezésben vagy hirdetésekben, akkor keress bátran!

A Weboldal gyorsítás elsőszámű lépése: kép optimalizálás

Ha nagy méreű képeket használsz a weboldaladon az brutálisan lelassítja az oldalbetöltést. Ez pedig gyenge felhasználói élményt okoz valamint, a Google-nek sem tetszik és hátrébb fog sorolni az organikus találatok listáján. Ebben a cikkben megmutatom hogyan lehet mindezt elkerülni és hogyan tudod a mostani képeidet szupergyorsan betöltődő képekekké alakítani.

Olvass tovább »

7 + 1 szemfelnyitó ötlet egy mediátor marketingjének fejlesztésére

Éppen elég nehéz feladat elindítani egy mediátor praxist anélkül is, hogy közben az első számú munkahelyeden is megálld a helyed. Az egyik kedves ügyfelem éppen ebben a helyzetben volt amikor arra kért hogy nézzem át az online marketingjét és gyűjtsem össze a javaslataimat amik előrelépést jelentenének a vállalkozásában. Ebben a cikkben a neki írt e-mailt fogom feldolgozni.

Olvass tovább »

Miben tudnék még segíteni?

  • Marketing stratégia összeállítása
  • Weboldal készítés
  • Facebook hirdetések kezelése
  • Google hirdetések kezelése

Foglalj le egy ingyenes stratégiai konzultációt és beszéljük meg miben tudnálak támogatni.

Email: public[kukac]tormabalint.hu

Tel: +36 70 292 7781